Friday, June 17, 2011

Rindu Aih..

Dengan tiba-tibakaaaaaan,
Hati yang kecil inikaaaaaaaan,
Terasa rindu aiiiiihhh..





Ye, aku merindui kamu sayang. Khrkhrkhrkhr.. Pehallah mata gua stimmy stimmy high babeh?




 

Aku rindu nak bermain boxing dengan perut boroi ini :B



 

Rindu tengok mamat nih termenung sambil nganga mulut bagaikan gua untuk lalat serang masuk :B :B





Ye, Muhammad Fitri Hakim, overall, I RINDUUUUUUUUU TERAMAT SANGAT DEKAT YOU.
Ewwwww, geli pulok :C


Hahahahaha, tapi betul.
I miss you :)
*Hurry, hurry come to me :B
Hush, hush. (background song. hush hush by paula abdul)
Tak sabar den nak ketemu dengan kome.
Belanja movie tau bro.
Sebab nanti lu masuk kawasan gua, lu kenalah bayar sama gua. Deal?
Okay, fine. Dah habis merepek dah ni.
Bye bye :B

No comments:

Post a Comment