Monday, June 13, 2011

Misi I.

Yes, before this, mission untuk bulan April salah satunya adalah must be in shape, kan? Tapi, ternyata tak tercapai. But that doesn't mean aku tak sanggup untuk exercise or work out untuk keep in shape, tapi sebab banyak hallahkan during that month until May, so memang tak tercapai punlah misi I itu T___T. Hence, memandangkan everything are back to normal (daily routine), aku bolehlah start to build up apa yang pernah aku ada. Which, keep in shape and maintain. Ahaaaa, mesti korang gelak nak mati and tak percaya bahawasanya aku pernah in shape, kan? Maksud aku, pernahlah juga ada V kat pinggang tuh and adalah juga lining for packs kat abs tuh. Tipu? Ehhh, mak tak tipu nyaaaah. Memang betul. Sebab, I dulukaaaan ahli sukan. So, everything mesti maintain. Until masuk UiTM, stop dah work out. Sebab, kawan handai tak bersukan punya orang woah (ye, salahkan orang lain pulak.) So, until part 3, body aku dah start menggelebeh, peha makin lebeh dan abs, for surelah buncit. Gila hodohssss, like serious shit! So, nak buangkan that so-ugly-thoughts and figure, seharusnyalah aku work out, kan? Apa yang aku buat untuk dapatkan kembali figure zaman berperut tetak tuh? Ahaaa, since aku nih suka menari, tak kiralah tarian Britney Spears ke, Hindustan ke, J-Pop ke, Usher ke, Aaliyah ke aku tibai. Burns out calories tau. Every evening, 30-45 minutes aku akan menari. Lagi-lagi ikut menari dari cerita Hindustan Dil To Pagal Hai. Memang penat wei. Baru 4 lagu, lunyai dah. Ehhh, tak lah ;b Aku tak berapa gemar diet in eating sangat. I mean, bukan sampai aku tak ikut balance diet, ikut. Tapi, aku tak sampai sekat apa yang aku makanlah. Bak kata Kim K, eat as you never eat before but then, work out as you're a first timer. Bhahaaa, I loike!

Hopefully, before fasting month arrive, aku dah ada dah abs ye. Doakan ye. Yes, kenalah keep in shape! Ganbaru yo! Do make mine like Jenny here. (mesti angpa pelik kenapa aku asyik-asyik nak abs macam dia,kan? well, she's curvy with a full ass, same goes to me.)


Gosh, loving her abs.

If a 40 years old women can have this kinda abs, why not a girl that is almost half of her age (22 years) can't have it too. Kan?

2 comments:

  1. CAIYYOOKK!!!!! TSNIM BOLEH...
    BAHHAHHAHAHHA....

    ReplyDelete
  2. cisdel...mestilah boleh.nnt jmpe, kau tengoklah!hakhakhakahka..

    ReplyDelete