Friday, June 17, 2011

Bilik Baru.

During my semester break, my daily routine are cleaning, washing, lipating and cooking. Damn, those -ing at the back macam dah sebati dengan diri aku. Ahahaha, so since kakak is already married, now the room belongs to me and my lilttle sister, Munirah. So, few changes I would like to do about the room. I mean not few but A LOT! If boleh, smua aku nak ubah. From almari, katil, drawer and everythinglah. But then, biasalah slow slow. So, I did managed to changed the position of each item in the room. Yelah, before this, time kakak aku tak kahwin lagi dan masih tinggal sebumbung, dia duduk dalam bilik nih dengan adik aku. Memandangkan aku di Segamat dan tak berapa kerap nak balik en. So, lantaklah dengan keadaan bilik ituuu. But now, since aku dah kembali ke bilik tercinta itu, hell no more messy! Aku ubah dah semua position, clean everything ups and, it looks good :)

Many said that I'm fussy especially in term of kebersihan. Yes, I guess. Aku pun tak tahu kenapa tapi memang bab kebersihan ni aku memang pantang sangat. Daaaan, ada juga yang kata aku ni macam terlampau organize. Is it?? What the hell? Apa teruk sangat ke if baju aku lipat and hang ikut code color dowh? Tak en? Normal tuuu. Some might say I'm crazy sebab semua nih. Terlampau nak perfect and well organize sangat. Sampai habuk sikit pun boleh nampak padahal rabun gila en. Mungkinlah kot aku jenis orang macam tuh. Lagi semak that place, aku rasa lagi semak pale otak aku. Eh, it's a good thing what. At least, nampak kemas je en? Haaaa, ok apa. Tak dek lah freak sangat aku ni. Hahahahah.. Ini beberapa pic after aku dah kemas and ubah position. Wardrobe tak payahlah kot tengok. Hahahah..


 Book-shelf. Yeah, pic convo aku,since tak dek frame lagikan. Tapi, dah tercabut dah pun :/



 Mine. Everything were organized so senang untuk guna.



Ignore the seluar since time tuh nak pergi alter. Mine belah kanan and adik punya belah kiri. Eh eh, bantal love tuh terselit pulak. Tengok, adik aku ada 1 bantal besar dan 2 bantal saja. Aku ada 3 bantal kepala dan 2 bantal peluk. Melampaukaaaan?



My perfume's :) Yang terbaru, JLO DESEO! Suka sangat. Thanks kakak for the birthday present :)


Haaa, after this wardrobe bakal bertukar. If, sekarang nih kena lipat-lipat, after this hang saja :) Oh, tak sabarnya nak tunggu. Yada yada :)


No comments:

Post a Comment