Tuesday, June 14, 2011

Pandang-pandang.

As salam. Seperti biasa, memandangkan daily routine aku sangatlah boring where there are empty times that I have a lot, aku pun mestilah akan ada beberapa entry untuk hari-hari aku. Yolah, dah bosan sangat sampai sehari tuh mau aku post 4-5 entries. Khrkhrkrhkrhr, now you know my semester breaks are bored to death, kan? Tapi, dah ma am besar kata tak payah kerja, so, ikut jelah. Plus, dengan aku yang dha rasa pasrah nih, memang malaslah nak carikkan (gila cepat putus asa ang ni). Topic kali nih is about eyes. Ye, mataaaaa. Bagi aku, mata adalah salah satu asset yang boleh dikatakan memang menarik attentions aku. Especially to those who has an unique eyes colors. Bagi aku, ada 6 celebrities (Hollywood) yang ada sepasang mata yang sangatlah cantik. Like, seriously. If kat Arab tuh, toksehlah cakap. Boleh kata semua perfect. From head to toes. These 6 Hollywood celebrities ni, memang aku adore dengan face structure dorang and of course, jelingan mata diorang. Lets start.


6) Dakota Fanning


Tengok mata dia tuh, tengok! Biru habiskaaaaan? Bulat pulak tuh. Haishhh, cair mak tau.


Since she was a little kid, aku dah memang terpegun dengan lakonan dia and also mata dia. Yang betul-betul buat aku adore her adalah lakonan dia dalam drama series Taken. If sesiapa yang pernah tengok, memang superb! It was Steven Spielberg drama series. And yes, this girl boleh dikatakan macam anak emas Steven Spielberg.


5) Adriana Lima.


If tengok betul-betul, she has the wildcats type of eyes. Macam, konon garang tapi manja habislah. Haaa, macam tuhlah. And of course, jenis mata macam nih seperti tersimpannya seribu rahsiaaaa.



4) Mila Kunis.


Mila Kunis. She was famous during her cast in That 70's Show. Ada tengok tak? Cerita die sangat best. About a bunch of teenagers yang gila macam tak dak life and of course about friendship. Ye, kalau tengok Mila nih, dia ada seiras Vannesa Hudgens, kan? But, she's more way BEAUTIFUL AND SEXAAAY! If tengok mata dia betul-betul, salah satu daripada mata dia which I don't know which side adalah color brown and the other one is green. 


3) Saoirse Ronan.


This Lovely Bones actress is so descent look. Keterampilan dia sangatlah polite. Kiranya macam boleh dikategorikan ' The Girl Next Door' lah. Mata dia, sangatlah terang colornya. Anak mata dia pulak, tak nak hitam habis kannn. Memang jealous. Lovely Bones, seriously you guys need to watch it. Sangatlah best!



2) Kate Bosworth.


This pretty lady, Kate Bosworth. She really has a pair of unique eyes. Seriously. If tengok betul-betul her left eye tuh, ada macam kristal color brown tau. Kat bawah. And that what makes her eyes sangat rare. Plus, she really has a great abs yaw! Surferlah katakan. And she used to date Orlando Bloom. Oh, sila tengok cerita Blue Crush. Even movie lama, tapi bagi aku, memang tak boring tengok ulang-ulang. Hekhekhek.

And the winner in my list is...




Jeng, jeng jeng....




1) Zooey Deschannel
Halololololoo, homelnye eawwwww buat muke gituuuwww. Cair tau titewwwww. Khrkhrkhrkhrkhrkrhrkhrkhr.


Tengok muka, seiras Katy Perry ek? Hahah, she's more way beautiful, sweet than her. Tengok mata dia, tengok mata dia, cantikkan? Bolat habis woah! Aku minat dia since movie dia time dia kecik-kecik lagi, tapi tak taulah tajuk dia. Then, dah lama tuh, dia muncul pulak dalam cerita Yes Man. Haaa, hamik kau! Hippie gila dia ok! Mata tak nak macam Puppies eyes en! Haihhhh. If, I have her eyes. *wink wink.

No comments:

Post a Comment