Tuesday, February 28, 2012

Suka Hok Nilah.

Bila tengok orang lain dress up gila, aku rasa teruja sangat. Bukan apa, sebab aku ni mana reti nak dress up bebagai. Same goes to make up. Paling daring pun pakai eye liner and ready. Tapi, pada mereka yang dress up gila stylo, memang aku salutelah. Berani habis. Lagi-lagi mereka yang bertudung. Waaaaaah. So, ni aku nak tunjuk beberapa kerat gambor yang aku dapat dari blogger yang aku memang minat dari dulu lagi! Awesome okay dia ni. Padahal adik-adik lagi you. Hak hak hak...









Ahhh, aku suka shades kau! Mari sini!! 






Bilalah aku boleh memakai jump suit camni? Kalau pakai, mesti melerek gila seluar tuh. Adoilah. Tapi, seriously cantik bila tengok minah ni pakai. Sweet sahaja.






Tapi, aku paling minat hok nilah. Seluar boot cut and kemeja. Well, I'm a big fan of boot cut okay. No wander lah kheeen? heuehueheueheu.. Sebab, untuk figure badan macam I ni, tak sesuweeeeilah pakai skinny Mak Jemah oi. Dah macam minah rempitzz jing jang no dah. Lawa kan? Lawa kaaaaaan? I loike!





Okay, gua nak gerak ke kantur bhai. Peace!

No comments:

Post a Comment