Tuesday, February 28, 2012

I'm Touched!

I'm soooo touched. Yeah. Why haa?

Sebab semalam ada member aku yang gila lama tak ingat texted me. No, actually, I WhatsApped dia. So, macam terharu gila sebab dia ingat aku kot! Come on! Dah almost 4 years okay kitorg lost contact! Haihhh,tak sangka you masih ingat kat I. Yaw!

Kenapa teruja sangat eh? Sebabnya, dia kawan lama okay. You see, kami kenal since sekolah lagi. Time tuh tengak hangat dengan Myspace. Yelah, Facebook time tu mana nak adokan. Myspace was like the it thinglah time tu. Hohohoho.. Kitorang kenal thru Myspace almost 3 years macam gitulah. Tak pernah ketemu okay, itu yang peliknya, But, we really get a long. Apa-apa or whenever call, mesti ada benda nak bercerita. Haih, zaman dahulu kala. Tak pernah kering air liur. Ahahah. Then, kebetulan pulak, after dia habis SPM, terus masing-masing macam lost contact gila wei. Bayangkan, time tu aku dah masuk UiTM lah. Dia baru habis SPM. Baru semalam kami contact kembali. Bila tanya, kenal ke aku? Dia jawab, mestilaaaah. The only friend yang dia kenal yang bernama Tasnim. Haiih, terharunya. Siap ingat full name dengan nama walid aku sekali tuh. Haiiihhh, tak terkata weih.

Well, aku tahu bukan benda apa sangat. Plus, mesti korang kata alaaa, dalah tak pernah jumpa. Tapi, gila teruja bila member tuh contact kau. Hye, mestilah. Sedangkan kawan-kawan lain pun lupa kat aku, inikan yang dah kenal 3 tahun and lost contact for almost 4 tahun pun ingat kat aku. Siapa yang tak terharu? Because you know why? Because I was always the person yang akan ingat orang yang keluar masuk dalam hidup aku tetapi aku juga orang yang selalu dilupai oleh mereka. Faham? Idok yeah? Never mind.

Dalah, sudahlah dengan cerita aku yang membosankan korang. Aku nak tidur sudah. Haih, terharunya :) looking forward to meet you up! Teheee..

No comments:

Post a Comment