Sunday, February 19, 2012

Bukan Rela.

Bukan dengan rela hati aku nak melepaskan kau.
Bukan dengan rela hati aku nak memutuskan segalanya.
Bukan dengan rela aku nak musnahkan harapan untuk impian kita.
Bukan dengan rela aku nak kecaikan segala harapan yang telah kita cipta.

Tapi, demi masa depan bersama.
Demi kebaikan kau.
Demi hati dan perasaan kau.
Itu yang paling penting.

Maaf.
Tiada apa yang boleh aku katakan lebih lagi.
Kerana, aku akan sebak dan pastinya banyak rasa yang bukan dalam diri aku ini tertimbul.
Maaf, aku bukan tak mampu, tapi penat.
Biarlah takdir yang mengadili segalanya.
Harap, kau faham. Terima kasih.
Sekian.

3 comments:

  1. Kina: mestilah. tapi kau sendiri dah tau kami macam mana,kn?
    Honey Barney: ahahahah,tak payah sedih2 nadia. Hidup ni singkat utk bersedih.ermmm..

    ReplyDelete