Thursday, February 23, 2012

Apa Menu?

Dah sebulan lebih aku duduk membibik dna mencacatkan diri di rumah. Maklumlah, tak dok kojo, so nothing else to do, kan? Biasalah bagi student Degree yang lain. Yang hanya menunggu untuk masuk semester baru sahaja. So, daripada aku mencacat tanpa berbuat apa, dengan tetiba aku menjadi baik. Kemas rumah dari fridge hingga ke living room. Ecewaaah, padahal setiap hari aku kemas rumah. Tapi, ini aku terlebih rajin sampai ke fridge aku kemasnya noks.


 Ini dalam pemprosesan fridge dikemas kinikan. Semua habis aku punggah.



Haa, tu dia barang punggahan dari fridge tuh. Buang noks, jangan tak buang. Heuheuheu..





Tadaaaaa, after sudah di kemas kembali barangnya. Bersinar, tersusun dan memang the bomb. Ahaks. Over kau joyah.





Ini living room rumah. Pffttt..  Kemas macam tak kemas sahaja. Padahal, biasa jugak. Heuheuheuheu..



Ini fule tangga rumah. Fuhhh, penat wei kemas rumah. Penat. Tapi, at least aku rasa kurus dan hilang weight. Dalam 10kg juaglahkan. Heuheuheuheu, berangan!







Terasa nak makan cheesecake. And yes, aku berjaya defeat kemalasan aku dengan menunggu adik aku balik dari UiTM dan buatnya, aku pun buatlah. Sapu sikit mixed jem. Eheheh, baru rasa swwet sournya :)





Okay, badan sudah penat, perut dah kelaparan dan kebulur, kita makan dulu ya? Nanananananananaa..
Macam manalah nak kurus kalau gini gamaknya =___=







Glump, wa chow dulu ya. Peace!

4 comments:

  1. rajinn kau jahhh...
    nak cheese cake~~~~

    ReplyDelete
  2. hehe..sbb dha kempunan teramat sangat nak makan cheese cake.heueheuehue.

    ReplyDelete
  3. kenapa aku tak boleh baca entry kau 'how do i handle break up' ? baru smangat nk baca..

    ReplyDelete
  4. ahahaa,ade sedikit sebanyak perlu di edit.sebab terpost harituh.ahuaha..sabor noh.

    ReplyDelete