Wednesday, December 8, 2010

WOAH!

Siapa yang tak mahukan lelaki/ boyfriend yang good looking dan berkepit dengan kita ja memanjangkan?
Haa, mestilah mahukan. Gilalah kalau tak nak. Tapi paling cukup padu kalau dia setia dan kaya. HAHAHAHA..
Memang materialistiklah kau ni kan. So what, dah kata pun perempuan. Tipulah kalau kau tak kesah laki/ boyfriend kau tuh tak berduit. Nak pulak kau menanggung segala expenses laki kau tuhkan. Kalau aku, TAK SANGGUP AKU.

If aku diberi peluang, memang ini jenis lelaki-lelaki yang aku mahu keluar berkepit;


Ini semestinyalahkan. Tak dinafikan. Memang dari dulu sampai sekarang aku mahu orang sebegini. Tergoda I sayang :)

Kemudian, yang ini;

I love his acsent :) and his style in Gossip Girl. Gile cool kot!


Ini juga;













Dan ini;

Ini bagi kategori yang gelap-gelap sikit. BHAHAHAH.











Dan dan dan ini ini ini jugaaaaaa;





Dan dan dan dan daaaaaaaaaaan ini semestinyaaaaaa * melting habis;









 
Is he a good kisser, girl? Homaigooooooood! Cair dah ni. Cair dah..




Tapi, memang tak bolehlah lawan dengan yang ini..
Setentunyalah yang ini.

Ini haaaaaa;










Walau apa pun kekasih, you tetap number 1 tau. Dengan you jek I nak bekepit. Ecececececee..
*sayang, kenapa mata you camtuh. Aiseylah meng! Apa pun Iloveyoulah,meng!

No comments:

Post a Comment