Wednesday, December 8, 2010

Ishhkk.

Okay, siang ja dah nak masuk tiga post aku bagi. Terbukti sangat aku boring. Dah tak tahu nak buat apa. So, semua post yang disimpan didraft habis aku publishedkan. FB aku pun dah bosan. Muak aku tengok. Lagi meluat kalau aku tengok post-post oleh mereka yang macam kebudak-budakkan. Alaa, yang suka suarakan rasa marah atau tidak berpuas hati tuh. Then maki hamun orang siang malam tuh. No manners. Where's your dignity haa dawg? Owh dan, lagi-lagi yang bajet loving gila. Jijiklah wei aku baca status kau tuh.Then, setiap activities yang dilakukan bersama pasangan pun diupdatekan kat status FB. Tak perlu kot. Oang lain pun bercinta juga. Diam-diam sudahlah. Mengundnag aja bila tengok home aku penuh dengan update status kau setiap lima minitlah wei! Macam gampang. Okay, sabar. Sepatutnya dah kena buat preparation for my sister's engagement. Tapi, biasalah. Gamble dulu. Dah nak dekat-dekat baru kejan buat semua. Padahal Sabtu nih. Apa pun tak prepare lagi. Hohoho..

Sekarang kekasih bekerja. Ye, sebab itulah kot aku jadi makin bosan. SANGAT JARANG CONTACT since kerja. Penatlah tuh dan mesti busy gila. So, it's acceptable :)  Nak cari rezeki katakan.

To be frank, I miss you. But never mind. Masih gagah berdiri lagi nih. Baru dua hari takkan nak keruan macam dua tahun tunggu kekasih balik perangkan? Tak boleh tak boleh.Tengah tahan nafsu daripada membeli belah juga.Ye, siapa yang tidak tergugat tengok orang lain shopping berbeg-beg tapi aku? Satu pun tak ada. Tak apa. Mesti ada hikmah. (ke nak sedapkan hati diri ja ni?) Tunggu duit macam bukit dulu ye.

Dalam process untuk kemas almari baju dan beg for clearance. So, pictures will be upload. Tengoklah if aku rajin. Padahal dah berkurun tapi haram pun tak ada. Biasalah, orang sembang jubur. BHAHAHAHAH.. Tapi kali nih, memang serius akan. Terdesak dah nih. Gambar dah snap, tinggal nak diUPLOADkan aja.

 Okay, itu je kot.
Babai.


No comments:

Post a Comment