Thursday, December 16, 2010

Oh Degree!

Alhamdulillah,
As you all know, Imma degree student now. Ecewaaah! Tapi still aku tak puas hati. Bukan sebab menunjukkan aku ini tak bersyukur. Tapi, apa yang aku expect, tidak juga kena. Ingatkan degree aku akan sambung kat Shah Alam. But, I was wrong. Ye, kembali semula ke Segamat. Adoi. Penat haaa.. Dah three years di Segamat, ni mau tambahkan lagi another 1 years half ka? Come onlah UiTM! Have pity in me please!

Aku dapat Degree in Finance. Yes, it was my first and fourth choice. Yang lagi dua which are Islamic Banking and Marketing, tak dapatlahkan. Tapi mak aku dan kekasih kata aku salah masuk course. Dorang kata, aku patut masuk Marketing. What the hell dowh? Biar betul? Mak dan kekasih, memang otak sama seyh. Katanya sebab aku ni banyak bercakap. Eh, eh ye ke? Setahu aku, aku ini seorang yang pemalu. Hek hek hek.

Okay, so sekarang aku dalam dilemma either to remain in Segamat or transfer to Shah Alam. Nak kata advantages dan disadvantagesnya, both place ada. Tapi untuk lebih senang dan jimat cost for surelah Shah Alam. Tapi itulah, nak tukar bukan senang. Ada juga member aku yang kata, sekarang nih batch aku Finance dah tak dak kat Shah Alam. Ye, diulangi BATCH AKU, FINANCE DAH TAK ADA.(siap bold, ittalic and underline tau)  I mean, dah tak amiklah intake aku. Aku pun, tak berapa nak percaya. Tapi, tak apalah. Nak mencuba untuk ditukarkan ke Shah Alam jugalah.

Please people, pray for me. Hopefully dapatlahkan Shah Alam. Teheee..

No comments:

Post a Comment