Tuesday, December 28, 2010

Tuesday Before Continuing My Degree.

Me and kakasih, Aqeem went to a walk around KL today. Biasalah, aku nih mana penah meronda keliling KL. Even baru setempat dua aku pergi, tak apalahkan. Perlahan-lahan aku akan meronda. So, we went to Wangsa Walk. Yeah, pertama dan terjulung kalinya aku menjejak kaki di Wangsa Walk. Fuhhh, nasiblah jalan tak jem dan orang tak ramai. Aman ja aku dan kekasih berjalan. Tak beli apa pun, tapi hanya tengok-tengok.

Memandangkan aku dah pokai dan kekasih punya gaji tak masuk lagi, so kami pun buatlah sepertinya cara orang tidak berduitkan. But, hell yeah! Siapa kata if tak berduit tak boleh berjalan? Boleh aja. Today, expenses was RM25 including fuel and duit tol dan juga parking. Haaa, jimatkan? As for makanan, aku bekalkan dari rumah. Teheee, jimat kot. Tapiii, tapiiiiiiiiii tetibalahkan si kekasih mengidamkan Subway. Mengalahkan orang mengandung mengidam-mengidam nih, so belilah Subway. So, tambahlah lagi expenses. But not over RM50 pun. Tapi, tak apa, for us kalau makanan tak boleh berkirakan? So, as long as nak makan, beli saje. Bukan main melantaklah dia. Seronok tengok dia makan.

Lepas ke Wangsa Walk, we went to Muzium Negara. Jyeaaah, suppose kitorang ke Tugu Negara but then melenconglah ke Muzium Negara.




Before jalan-jalan, perlulah makan dengan banyak dahulu. Hek hek hek.


















 Sayang, thanks for today. IT WAS AWESOME!! Even I bagi selipar you terputus dan habis you kena cat gara-gara piggie back I. I'm sooooo sorry eh? Nanti I belikan flip flop baru tau. PROMISE :)

No comments:

Post a Comment