Wednesday, December 15, 2010

11122010

11th December 2010. Hari apa itu? Hari apa? Hari kakak aku bertunang. CONGRATES kakak and her fiance', Encik Ehsan. Apa lagi, open tablelah en. Celebrate! ( I know you'll read my blog. So, please do take note yee.).Fuhhhh, penat gila kot. Even dah 2 hari berlepas, tapi keadaan rumah masih bersepah. Aku yang kene kemas selebihnya since dorang semua bekerja. T__T Adeyh. Tapi tak apalahkan. Rumah kita juga :)

The theme was blue since my sister wore blue dan juga khemah pun biru. Tapi kami sefamily and relatives mostly pakai cokelat and ala-ala merah peach. Masalahnya, tidak dirancang pun. Tapi bila bersiap-siap mulalah "Eh, baru perasan. Same kalerlah kita punya baju ni." Sumpah gila kelakar. Memang tak dijangka. And for the first time, aku nampak kakak aku bermekap :) Nasib tak macam rupa pondan. HAHAHAHAHA.. Credit to Aisyah. Your touch was awesome. Eh eh eh, aku pun ada tolong mekapkan. Bahagian mata tuuuuh.



 Apesallah muka aku gedik gila time ni? Macam aku yang excited terlebih.








Ini kakak aku.

Ini tunangnya, Abang Ehsan. Erkkh, I can't get used to it calling him "Abang". Ehsan should do.



Okay, maaf kerana picturesnya sedikit. Sebenarnya banyak. Almost 600+. Tapi itulah, internet sangatlah lambat. Erkkhh... Bloody annoyinh. Okaylah, mau tidur sudah. Habis penuaan aku. HAHAHAHA. Okay. Babai.

No comments:

Post a Comment