Friday, July 1, 2011

Work- Horlicks?

Assalammualaikum;

Ye, saya yang sedang menulis daripada office tercinta tau sekarang. Hahahah, well sekarang tengah lunch hour. Tapi, aku dah terawal habis makan, so, tangan pun gatal nak menulis. Even otak sekarang tengah zero idea. Memandangkan tengah bosankan dan sering dimarahi officemate sebab skema selalu. Mana taknya, sedang lunch hour pun aku siapkan lagi kerja haaa. Even tak seberapa longgok pun, tapi mesti tangan cepat ja nak capai mouse and buka folder PO. Adoi, aku pun tak tahulah apa kena. Orang dah bagi lunch hour untuk break, aku gatal nak buat kerja pulak. Rugilah camtuh. Aku rasa, aku nih terlebih rajin kot (ye, riak seorang diri). Tak deklah, aku rasa aku workaholics maaaa. Sebabnya, korang bayangkan, aku sampai office dalam kul 8am, sedangkan waktu masuk dia 8.30am. Then, before 8.30 aku dah siapkan kerja. So, memang banyak masa terluanglahkan by the time nak pukul 1pm. Haaaa, then, dapat je task, terus aku buat. Sampai officemate aku semua marah sebab cepat sangat siapkan. Tau dah, dorang jealous sebenarnyaaaa ;b

Ikut ramalan aku, aku bakal workaholics maaa. Kasihan suami aku nanti T__T

No comments:

Post a Comment