Tuesday, July 12, 2011

Kenali Diri Anda.

Tadi aku baca blog Si Jawa Kina, dan aku pun bacalah pasal Kenali Diri anda di mana dia ambil dari BlogCrew. Aku pun ushalahkan. Maklumlah, sebab fax,printer semua tengak breakdown, hanya mampu buat PO dan baca blog. Ini, apa yang aku punya sifat dia kata. Since, I was born on the 30th.

"Anda adalah seorang yang berhati keras, pentingkan diri sendiri, kuat agama dan suka untuk mempertingkatkan kehidupan sendiri. Anda mempunyai masalah keluarga dan anda dapat mengharungi dengan kesabaran anda. Anda sangat pandai bercakap, wajah yang cantik, jadi ke mana saja anda pergi, anda akan dapat apa yang anda inginkan. Daripada hari lahir anda, anda perlu bekerja keras untuk berjaya. Anda juga seorang yang menghormati orang yang lebih tua daripada anda. Bukannya senang nak menjalinkan hubungan sama percintaa, kekeluargaan atau persahabtan. Sekiranya anda suka akan sikap seseorang itu, maka hubungan itu akan berpanjangan. Anda suka akan kebebasan, pencipta di mana ada anda akan membawa harapan, kegembiraan dan keceriaan ke dunia ini."

Ermm, aku rasa ada certain yang betul dan certain taklah. Tapi, yang phrase atas dan tengah-tengah tuh memang betul Cuma, pasangan yang diidealkan tuh, macam tak sama saja. Sebabnya, kekasih tak dak pun habiskan masa dengan banyak bersama kawan-kawan. Feliks.

2 comments: