Friday, May 6, 2011

To Enhance Your Communication Skills, Ranjit Singh Malhi.

" Never expect to be a perfect human being as nothing in life is perfect."
                                                                                                    by Ranjit Singh Malhi.

 Okay, sekarang otak tengah mengadap Personal Development di mana terpaksalah aku membacakan before besok dah ngadap papernye. Oh Damn! Baru itu je yang aku baca. Hahahaha, mula-mula ingat nak buat convo punya pengesahan. Then, tangan gatal pulok nak meneroka blog. Damn yuh! Sebenarnya, hati tengah tak sabar nak tengok wayang.. Movie marathon nanti kaaaaaan, so dari sekarang dok cek tiket wayang. Fast Five, Pirates, The Priest, Kongsi dan sooooooooooo on. Bulan May ni memang mengundangkan buat perabih duit tang wayang jaaaa. Ohh, tak boleh jadi nih. Hahahahah..

Tengok tajuk, memang tak kena langsungkan dengan apa yang aku nak tulis nih. Memang pun. Saja nak menggelitis meraban dalam ni. Eheeeeeeem, tadi aku pergi kedai runcit. Beli ice cream. Then, tetibe aku tengok InTrend bulan ni. Ermmm, tergamam aku tengok. Ada 6 perempuan yang semuanya pakai baju color gold, dorang posing kat cover page tuh. Aku tergamam bukan sebab apa, sebab tengok DORANG CANTIKKKKKK SANGAT!!! Homaigod, homaigoddddd, kenapalah bukan aku yang seperti ituu? Flawless gila babi kot kulit muka dorang. Dengan rambut lebat dorang, geram dan jeles. Okay Tasnim, accept yourself unconditionally! Remember thaaaaaat!

Tapi, serious tak tipu. Apa yang buat aku tertarik tengok dorang nih, sebab ada sorang wanita yang bernama Kilafairy. Serious, memang gorgeous kot. I mean, for Malay, she's sooooo outstanding amongst those other 5 actresses yang ambil shoot for the In Trend's cover page (May 2011).  I don't know why, but she really caught my eyes sampai ke eye-balls tau. Hekhekhek. I admit, memang at first aku tak kenal pun siapa dia. Dia anak Rohana Jalil (as I know siapa Rohana Jalil pulakkan.) as stated dalam magazinelah. Tapi, what I like about her, her face features. Sangat classic dan unique. Especially her lips and her strong face structure. Kalau at first sight, memang nampak macam Angelina Jolie. Tak tipu. Tak percaya? Mari tengok.


Sexy gila kooooot. Without her wearing any dress that totally expose her skin pun dah nampak sexykan? Let say if die expose a lil of her body skin.

Ye, aku memang meminati tengok gadis dan wanita yang bibir ala-ala nigga! So turn onnnnnnnnn.


Haaaa, sebijik tak macam Angelina Jolie?? Kaaaaaaan?



Seriously, she's the next bombshell dowh! Siapa yang tak admit dengan kecantikan diaaa. Oh lala.

Aku hanya boleh mengatakan, she got it. The mojo, the beauty and the best face structure. Seriously, kalau orang nak kata dia suntik itu ini, I don't think so. Sebab, if dia suntik bibir dia, mestilah dekat surroundings bibir dia akan kelihatan tegang. Tapi, nih tak pun. Alaaaa, biasalah tuh. Mulut orangkan. Same goes to Angelina Jolie dulu gak. Ramai accused her, cakap dia buat bibirlah bebagai. Padahal, it was inheritanced by her mother. Tak caya? Try google tengok. Adik laki dia pun berbibir munggil gitu tau.

No comments:

Post a Comment