Friday, May 6, 2011

Jadinya?

Eheeeeeeeeeeeeem, sudah berkurun jugalah aku tak menulis or menyentuh blog aku nih. Even laptop pun dah lama tak pegang. Maklumlah, tengah 'struggle' gila dengan final kaaaan. Orang lain dah habis dan hampir-hampir habis. Tapi, aku? Baru 2 paper habis. 3 more to go. Durgghh! Tak sabarnya nak balik. Nak konvo. Nak kerja. Nak jumpa kekasih.. Eh eh eh. Hek hek hek.

Harituh, aku dapat birthday celebration surprise. Wah gitu! Umur dah makin meningkat, still lagi ada orang nak buat birthday surprise nih. Suka tau. Ramai pulak tuh! Siap, dibelanja makan ikang bakaaaaar! Dah lama mengidam tau. Yelah, seminggu tuh, memang aku dok membebal je kat housemates aku kata  aku nak makan ikan bakar. Tapi, yelah, aku bajet masa dah tak ada sebab tengah final. So, aku sabar. Balik Subang boleh makan ikan bakar Skinchan pulokkan. Hahahah, then during my birthday, kekasih ajak keluar petang tuh. Maklumlah, dia dah habis paper. Tapi I, baru satu paper lepas. Huhuhuhu, relief gila kekasihkaaaaaan. Jeles. Tapi, tapi, aku menguatkan semangat nih.

Sambung balik, dia ajak punya ajak, aku pun okay jelah. Maklumlah, kata birthday girlkan. But, I don't fancy any surprises or present that day. Dah lah time nak kuar tuh aku dah hilang mood gara-gara kena tunggu kekasih 3 jam. Memang turn offfffffffff gila. Tapi, sebab die pujuk punya pujuk and semestinyaaaaa muka aku monyot nak mati dalam keretakaaaaaan.

Tup tup tup, after maghrib, kekasih pun bawa aku ke Juara Ikan Bakar. Andddddddd jeng jeng jeng... itu pun mereka. Baru aku nak jejak, dorang dah nyanyi lagu birthday kuat-kuat. Hek hek hek. Malu tau. Memang surprising gila :)

Terima kasih housemates ku (Shed and Nana), Sayang and classmates yang lain. Terharu tau titew.
Tapi, usia dah makin tuaaaaaaaa, itu tak best! Okay, memanglah, manada orang makin mudakan? Merepeklah kau Tasnim.

No comments:

Post a Comment