Thursday, May 19, 2011

-

Assalammualaikum,

Harini, aku nak berbicara tentang hati dan perasaan aku. Bhahahah, macam geli. Tapi, iye. Benar. Aku sejak kebelakangan ni, aku admit, aku nak luangkan masa dengan even, equal untuk kawan-kawan aku. Sebab apa? Sebab aku sangatlah merindui mereka. Yelah, kawan baik aku, Farah dah pun practical ke Langkawi. So, bukan nak kata aku dah tak ada kawan baru nak carilah. Bukan. Tapi, sebab aku nak eratkan balik semua hubungan yang aku pernah ada. Ye, aku ada kisah aku sendiri dengan sahabat sekolah aku. Dan, aku cuba untuk menerima segalanya. Memandangkan cuti 4 bulan ni, aku cuba untuk luangkan masa dan try to fit in with those yang sepatutnya. Aku benar merindui semuanya. A girl's conversations with my girlfriends :'(

It truly shows, tadi aku baru balik dari lepak dengan member. Dorang sekarang tengah intersesi kat UiTM Shah Alam (since dorang student UiTM Shah Alam) dan ye, aku selalu gak ulang-alik Subang - Shah Alam untuk hantar adik perempuan aku ke SAAS. Alang-alang, aku lepaklah dengan dorang kat sec7 and UiTM. So, if any of you yang kenal aku or terserempak dengan aku kat Shah Alam or dok keluar masuk UiTM Shah Alam, just tegur aja, okay? Teheee. So, lepas lepak semua, aku rasa rindu untuk membuat aktiviti bersama girlfriends. Gossips, shopping and yeah, whatever girls do during their girls day out lah. Sejujurnya, aku betul-betul nak meet ups with old and new friends kembali. So, girlfriends just to let you know, I do miss you guys. A lot. Whenever you need me, I'm here for you. Truly :)

No comments:

Post a Comment