Wednesday, May 11, 2011

Jeans.

Karena jeans aku tertinggal di Segamat untuk empat bulan nih, mata aku pun melilau mencari jeans di website. From Gap, to Banana Republic to FCUK to MNG toooooo Mark&Spencer and to Zara. Usha ja, tapi nak membelinya tak tentu lagilahkaaaan. Hohohohoho, below here are some of my favorite :)








Above here are from Topshop.





Both from FCUK. Solid kaaaaaaan? If aku yang berpinggul besar ni pakai, mesti menepati cita rasa. Hahahah.






Yang nih pulak, Zara punya. 

Well, as you can see, I choose only boot cut or ala-ala flare punya pesen jakan? Iye, memang. I adore boot cut instead of skinny and straight cut. Sebab, pinggul dan bontot saya besar, that's whylah kan. Nak bagi body nampak balance. So, balancing dia tak lari. Wuhuuuu.. macam kereta pulak.


Tapi, dah tak larat sangat nak usha lagi jeans. Sebab if terlebih-lebih nanti kuar air mata berdarah je. Hanya mampu tengok dalam pc je. Sebab, bila aku gi store dia pun, haramlah nak ada sebijik yang cam aku nak. Oh, tadi terlintas, tengok ada baju-baju comel homel jugaaaaaa. Tapi, tak mungkinlahkan dan takkan bolehlah aku  pakai kesemuanya. Hanya mampu aku melelehkan hingus sahaja.










No comments:

Post a Comment