Wednesday, May 11, 2011

A BIG YEAH!!!

FINALLYYYYYYYYYYYYY! 
HABIS SUDAH AKU PUNYA PAPERRRRRRRRR! (Pehallah semua nak kena capslock.)

Padahal dari semalam lagi aku dah habis. Hohohoho, but since semalam aku balik lewat, I mean, sampai rumah lambatkaaaaan, so barulah dapat meraban dalam blog ni. Teheeeeee :) Ingatkan pagi nih boleh lagi topup tidur. Tapi, since kul 8.30 kena gi UiTM Shah Alam, terpaksalah bangun awal. Hadoy :( But, the saddest thing was.. Aku tertinggal jeans aku di rumah sanaaaaaaaa :'( Damn, what I'm gonna wear now. Terpaksalah beli lagi dan lagi dan lagi dan lagi jeanssss. (Alasan ja ni ;b)

The last paper was kinda okaylah kan. What I expected, macam lari gila. The questions were kinda straight-forward jugalahkan. Tapi, tak taulah semua betul ke idakkan. But, over all, RELIEF! Itu yang aku rasa sekarang nih! Hehehehe, dan dan dan untuk 4 months cuti nih, aku rasa nak menjayakan untuk keep in shape. Ye, HARUS dan WAJIB!

Okay, nak pergi siap-siap. Kepada kawan-kawan, tunggu ye untuk aku ke sanaaaaaaaaa.
Dada.

No comments:

Post a Comment