Wednesday, May 11, 2011

HAPPY 1 YEAR TO US!




Happy 1 year of US <3

It has been a year we've been together, aite?
How does it feel huh? Alhamdulillah, we've been this far. More than I ever expected.
Even some may say;

'Alaaaaa, baru nak masuk setahun ke? Itu pun dah kecoh.'
or ' Lama jugaaaaalah dorang nih kan? Tak sangka aku.' 
orrrrrrr ' Cuweeeetnyaaaaa depa. Dah setahun ka? Tak ku sangkaaaaaa.'
or
blablablablablaaaaaaaaaaaaaa..

(ada aku kesah? geli? g baca blog orang lainlahkaaaaaaaan.)

Tapi, tapiiii untuk aku, aku bersyukur sangat-sangat sebab kita dah sampai jauh sebegini. Yolah, mungkin orang lain pandang dengan gap umur kami, SECAMPUS dan bakal berjauhan di mana aku harap tidak dan dan daaaaaaaaaan paling penting dengan pe'el aku yang memang minta kaki sajakaan. But, Alhamdulillah, we have been together this far. Dan paling best, our relationship do get blessed from friends and my parents. Itu yang penting. Heheheh, tapi, mak ayahnya enggak lagi aku ketemu. Ohhhh, kenapa? Sebab aku rasa masih awal lagilah. Tapi sebenarnya malu tapi mahuuuu. Teheeee, InsyaAllah pasti akan ketemu punya. Jangan risau ye kekasih :)

Di sini, aku nak ungkapkan;

Secara jujurnya dan secara amnya,
Aku tidak pernah merasa seperti ini,
Jujur, benar
Untuk kali pertamanya ini.
Alhamdulillah, apa yang aku expectkan lebih.
Aku sangkakan, hanya aku yang terkejar rasa ini.
Tapi, kau balas juga dengan penuh rasa.
Lebih dari apa yang aku rasa.
Terima kasih untuk itu.

Happy 1st year of anniversary, Muhammad Fitri Hakim :)


Sudaaaaah, tak boleh lebih-lebih. Geli pulok den rasa :s

No comments:

Post a Comment