Saturday, August 20, 2011

Then don't botherlah.

setiap orang pasti ada masa dia nak meluahkan segala rasa resah,masalah or juga ada yang certtain bila kita dah dengar masalah dia,dia akan bertanyakan pendapat pada kita. okay, itu tak menjadi masalah. tapi, bila kau minta seseorang itu mendengar masalah kau dari hari ke hari and you know what you are doing will bring negatives effects to you, then why you keep on repeating the same thing again and again and again.alasan yang diberi adalah untuk menjaga hati semua pihak. diulangi untuk menjaga hati semua pihak.tapi, pada pandangan majoriti, kau hanya mengipas yang seorang itu dengan harapan kau dapat apa yang kau desprately wanted.owh, kau pergadaikan maritual status kau untuk dapatkan apa yang kau mahukan? nampak sangatlah kau menyesal dengan status kau itu. tapi, itu aku tak ambil peduli. apa yang paling menyakitkan hati aku bila (sesiapa sahajalahkan), kau bertanya pada aku tentang opinion aku, then kau bantai fire aku balik, memang kau hanya minta carutan dari aku. sial punya orang. walaupun sekarang aku dah kurang mengeluarkan kata kesat, tapi di saat kau kondem aku balik dengan mengatakan aku tak paham, aku tak berpengalaman dan aku ini mentah dan tidak matang, kenapa pada awalnya kau bercerita pada aku? bahlul! aku pun tak ingin mendengar cerita kau di mana kau bermati-matian selindung maritual status kau. kasihan sungguh suami kau. aku senang saja. never bother to tell me any problems or any opinions if you think i'm not qualify enough. i don't bother at all but when you tend to tell me all those shits and asking for my idea and turns out you suddenly take my opinion for granted, hell yeah, you'rer asking a finger print on your face. aku takkan menyemak dalam life orang if orang tak menyemak bercerita pada aku. kau nak bercerita, aku sedia mendengar. kau nak minta pendapat and asking what will i do or say if i'min your shoes, aku akan bagi but then bila aku dah bagi pendapat aku dan kau sembur balik, bahlul namanya tu.menyakitkan hati tau tak? hey women. orang yang berpengalaman or matang tak semestinya depends pada usia. tapi, see and treasure how much experiences she had been through. apa kau ingat dorang yang tua tuh maturd sangat? the, kenapa tak tanya pada mereka? owh, pasti mereka pun akan berkata perkara yang serupa. yeah, sell yourself just for the sake of that job. puas hati aku.

No comments:

Post a Comment