Monday, January 31, 2011

Whats For Today?

Whatssup whatssup yaw! How ya allz doing aihh?? 'Sap ma nigga? Harharhar, erkkhh, annoyingkaaaan? Okay, turn off habis. Haihh. Poyo gila. Okayyy, today I went to OU just for the sake of buying a new apir of sandal. Yeaaaah, sandal untuk ke kelas. But butttt, as you all know, Segamat tengah banjirkaaaaaaaaaan? So, as if banjir tak surut lagi, aku anggarkan UiTM Segamat menambah cuti lagi. Tak pun, cuti am sendiri kooooot! Maklumlah, kena cuci rumah :( Okay, balik nih jangan lupa bawak balik moooooop! Jadi bibik untuk seharian dua.

Okaaaaaaaaayy (macam PM Zainal Lode punya tone), ye sambung cita aku untuk harini. Today, aku dan kekasih (seperti biasa memandangkan sahabat yang lain busy dengan life masing-masing, kekasih jelah yang sanggup angkut aku all the way from Ampang to Subang dan semata-mata jejak Subang untuk bawa aku jalan-jalan di OU) ke OU untuk aku beli sandal. Yes, for the sake of buying me a pair of sandal kekasih dengan baik hatinya sanggup angkut aku. Baiknya hati yooooouu! Boypreng siapalah tuu. Khrkhrkhrkhr. Okay diam! Menggedik gila. Almost two hours kami pusing-pusing satu OU tuh. Dari before tengok movie until dah habis movie dan dah lunch dan solat zohor, masih tercari-cari lagi sandal. From Clarks to Hush Puppies to Cotton On to Roxy tooo Charles and Keith to Aldo to Lewre' tooo and it goes on. Until we jejak at Nine West. Finally, jyeah.. FINALLY! Seperti perasaan puas hati dan macam first time kau jumpa benda yang dicari-cari setelah sekian lama tuuuu, perasaan excited dan hampir-hampir air mata kristal keluar tuuu, haaaaa, macam tuhlah si kekasih berkata. FINALLY, JUMPA JUGAAA! Nampak sangat dia dah penat keluar masuk ke kedai kasut. Heh, well, nama pun perempuan, mestilah carik yang terbaikkan? Memanglaaaaah semua lelaki akan kata " Yang, why not g Vincci ke Nose ke. Variety gakkan?" But for me, I hate the designs there (Vincci and Nose). Why? It's a common design dawg. Seiously, the last time I wore those brands were since I'm in high school. Then, aku tak pakai dah. Dahlah cepat rosak, melecet pulak tuh. Memang a NO NO for those brands.

So, try punya try sandal kat Nine West tuh, akhirnyaaaa, ketemu juga dengan cinta sejati untuk kakiku ini yang bersaiz 4. Yeay! Suka. Tapi, pelik. Kat kedai lain aku size 3 or 4. Tapi, kat Nine West aku 5 1/2. Pelikkan? Tapi tak apa, puas hati. Kekasih pun suka, aku lagilah suka. Tup tup tup, kekasih suruh tengok harga. It was quit reasonable. After less of 50%. Nasib baik. Boleh juga beli. Kalau net price memang aku tak belilahkan. Better beli kat Aldo. So, I bought it dengan muka bangga gila babi. Harharhar. At first, memang kekasih tak bagi aku beli. Katanya aku nih membazir. Beli benda dah ada, just color yang lain. Pumps dah ada 3 (silver, purple and red) , wedges dah ada 2 (both putih), sneakers dah ada 3 (Macbeth, Puma and Converse) dan flip flops dah ada 5. Tapiiii, dengan alasan dan muka kesian aku bagi, dapat juga! Thanks Sayang :) You made up my day! Ececece, dan-dan.

 Inilah sandal baru yang aku beli. Comel omelzzkan baby I ni, you allzzzz? Har har har. Suppose nak color hitam. But, there was no 5 1/2 size for the black one. So, belilah yang ini. Puas hati I.

 Seriously, during this time memang tak sangka tengah snap gambar wei. Harharhar.. Sebenarnya, I want the purple heels with bling-blingsss, tapi tinggi sangat T__T


 Jeng-jeng-jeng! Terserlah kependekankuu. Tak tutew tew titew. Rasew macam hobbit. Errkkhh, nasib kekasih pendekkan badan. Terima kasih kerana memahami :)


 Dan penutup gambar for today, mestilah gambar paras dada aja. Kang, whole body, nampaklah kebuncitan kekasih. Eh eh eh, kebuncitanku. Kantoilah nanti. Tengok, muka kekasih memang puas hati gilakaaaaan? Told ya! Sengeh sampai nampak gigi. Taulah gigi putih dan tersusun rapi. Tak macam I. Jelous! Apapun, thanks for today Sayang. Thanks teman I beli sandal dan belanja movie. You made up my day! Yada yada.

No comments:

Post a Comment