Thursday, January 27, 2011

Babies!

Baby? Babies? Apam? Owh, who does not love babies, kan? I just love them. ADORABLE okay. Bagi aku, baby boleh melemahkan jantung aku. Iye, lemah segala kekerasan yang ada dalam diri ini. Aku tak tahulah kenapa. Tapi, sejujurnya, aku pada mulanya tak suka budak-budak (baby). Bagi aku, annoying. Suka merengek, memekak, menangis tak tentu hala. Tapi, since aku dah ramai anak buah yang makin bertambah-tambah dari tahun ke tahun, rasa suka dan sangatlah sayang kat baby makin increase. Itulah orang kata, jangan benci, lama-lama akan sayang. Kan? Memang betul pun. Hati yang dikatakan keras ni, terus luntur bila tengok baby. And yeah, I love playing with babies. Comel aja. Lagi-lagi yang berpipi gebam! Grrrrr~ Now, I can't wait to have my owns. Yeah, perjalanan masih panjang, tapi perasaan ini dah ada. Memang ramai yang kata, bila dah ber-anak pinak, kau dah tiada masa untuk diri sendiri. It's true. Aku tengok sedara aku semua pun macam itu. Tapi itulah, pengorbanan. Demi anak, dorang sanggup korban segalanya. Bersedia atau tidak, itu semua boleh dibelajar perlahan-lahan. Cuma ikhlas dan redha itu yang penting. Bila tengok dorang macam itu, terasa sama expeerience yang mereka lalui even aku tak lalui. Just because the feelings that I felt whenever babies are around me.

Babies, you melt my egos.

No comments:

Post a Comment