Tuesday, January 11, 2011

Azam.

Okay, harini je aku dah post dua postkaaan? Ye, sebab harini aku cuti. Johor cuti ye. Ehemm, untung jadi student UiTM Segamat. Teheee. Disebabkan aku boring, itulah sampai dua post. Before busy dengan class apa, sempat juga aku menulis sedikit sebanyak di blog aku ni. Memandangkan masa 010111 aku tak sempat nak menulis azam baru aku dan juga hajat aku, haaaa before habis January, aku tulis ye.

Azam baru aku;

  1. Struggle untuk dapatkan DL sepanjang Degree. Ye, ANC untuk Degree.
  2. Create a healthy and long-lasting friendship.
  3. Kumpul duit. Seminggu RM100. If boleh :)
  4. Hopefully, kereta aku disiapkan menjelang CNY. Boleh bawa ke Segamat. At least, senang sikit.
  5. Dapat handphone baru. Ye, sangat mahukan.
  6. Perlu turunkan berat badan dan buang lemak-lemak yang tidak diperlukan dah.
  7. Let the positive vibes come to mama :)
  8. Manage time dengan betul.
  9. Kurangkan.. Memang harus kurangkan bergayut. Manakan tidak, kata nak kumpul duitkan. Nanti bil melambung, camna mau kumpul duit.
  10. Solat fardhu, tak mau dah rongak. PERLU CONSISTANT.
  11. Kurangkan beremosi dengan sang kekasih. ( gila tak matang.)
  12. Jaga dan bela dan belai rambut sampai panjang macam Adriana Lima. (akan ke?)
  13. Talk a little but think wise.
  14. Berubah untuk menjadi anak dan umat yang solehah dan tidak bermusuh-musuh.
  15. Kurangkan bergossip. Tak kitalah dok dengar gossip or menyampuk bergossip.
  16. Tolarate dengan semua orang.

Okay, done! Hopefully, apa yang aku azamkan ni, akan tertunai. Amin :)

No comments:

Post a Comment