Thursday, March 24, 2011

My Sayangs.

Sepatutnya entry nih aku nak postkan seminggu lepas. Tapi, sebab kesibukan melanda dengan mendadak, barulah harini aku dapat mengepost entry nih.

Okay, last Saturday aku dan kekasih mengunjung ke Melaka. Yap! Melaka. Tujuan first untuk tengok Hikayat Merong Mahawangsa. The movie? Wasn't that bad. Bolehlah. Kiranya untuk filem melayu, lawalah grafik semua and it's not like other typical malay movie. It's based on history meng! Papepun, tahniah buat KRU sebab berjaya publishedkan filem yang hampir-hampir setaraf dengan Troy. Hampir-hampir je. Not setaraf ok.

Then, aku melawat my sayangs yang dah almost 1 sem dengree tak jumpa. But sadly, jap je dapat lepak dengan dorang. Tak puas wei. Tidak. Tapi, paling puas hati, mereka belanja I dan kekasih tau. Titew cukewwwwww, happyzzz gitewwww. Thanks you guys. Harharhar. Baikkan sayang-sayang titew niewwwww..

 Ini Teha. Spentot. Muka nak bangga jek dnegan peace bebagai. Tapi, aku tahu dia tengah pasrah untuk belanja foreigner dari Segamat nih ;b


 Ini Kina, si Jawa. Uishhh, kalau bebel memang bertukar jadi  Jawa habis kau.




 Mula-mula masing-masing control bergambar. Bajet comel.


 Me heart you both tau.


Teha, Kina..
Aku relief sangat jumpa korang harituh. Seriously, selama 1 sem nih jumpa korang itulah first time aku berasa happy teramat sangat. I mean, dengan korang layan kerenah aku yang macam hape. Yelah, tujuan memalukan korang kat JJ. Heheheh, sukanyeeeee. Entahlah, dengan korang tak dak kat sini, aku rasa lain sangat. Selalu sangat down. Things and the atmosphere aren't the same without you both being here. Betul kata orang, bila dah berjauhan or tak depan mata baru hargai. Bila ada depan mata, tak pernah nak hargai.

Seriously, aku ralat sangat nak balik time salam-salam, peluk cium itu hariiii. Tapi, kena jugalahkan. Besok ada class. Aku harap, nanti, bolehlah lagi kita hang out bersama. Kali ni, kita g mandi laut pulak ye? Aku rindu korang wei. Rindu dengan perangai sewel korang. Jangan lupakan aku eh? Aku sayang korang teramat sangat. (Tetiba nak menangislah pulak.)

2 comments:

  1. same lorh tas...
    sob..sob..sob..
    pas neh plan leklok k...
    nggee~~~

    ReplyDelete
  2. hihihii....ea syg..rindu ko jugak!!!
    ha mndi laut..yeay!!!!
    jgn sedey2 kmi akn sllu igt kt ko!!

    ReplyDelete