Sunday, March 13, 2011

April Target!

Okay, kalau tengok title kat atas, macam tak kena ja dengan bulan Marchkan? Memang tak pun. As you can read / see it's for my Target during April (mid April.). Banyak goal yang aku harus capai dan a lot of mission to be complete. Ecececece..

Misi pertama aku, aku nak kurus. Ye, aku nak turunkan 5 kg dari berat aku yang sekarang (45kg). Mesti korang fikir aku nih gila nak berat 40kg jekan? Bukaaaaan, jangan salah faham. Sebab, dengan ketinggian aku nih, berat ideal aku is 42kg. Tapi, orang kata biasalah, target kenelah extreme sikit so semangat pun berkobar-kobar. For that, aku jog 2-3 times a week. Hopefully, the result will be satisfied! Kalau boleh, aku nak body macam yang kat bawah nih;



Tengokkkkkk, tengok tuh abs dia!! Tergugat I tau. Even dah jadi mummy for her twinsssss. Still hot mama kaaaaaan? Kalau boleh, nak dapatkan abs sebegini jugaaa :)



Tak pun, yang macam gini pun boleh. Still got the curve kaaaan?



Then, aku nak perfume baru. Since perfume dah habis. Pure White Linen by Estee Lauder and Deseo Forever by Jennifer Lopez PLEASE!






Lastly, I want handbag or hobo or tote or anything that is BAGSSSSS. Right now I'm craving for Bimba and Lola's! KACAKKAN SAYANG-SAYANG DI BAWAH NIIII?





DEAR UPCOMING APRIL, PLEASE DO FULFILL MY WISH! IT'LL BE SO PLEASENT TO HAVE ONE FROM EACH OF THESE KANNN?

No comments:

Post a Comment