Thursday, March 31, 2011

Dulu lain, Sekarang lagilah.

Semua orang akan berubah. Same goes to me. Well, it's normal since it's human nature or maybe it's who we are. Dengan usia yang makin tua, perangai pun makin lain macam. Mungkin aku melalui saat perubahan yang sangat drastik. Ada certain kata aku makin tak ambil port pasal life orang (tak bertimbang rasa or tak caring), ada yang kata aku makin matang dan ada yang kata aku makin kasar. Maybe. Tapi, nak buat macam mana. Itu aku, itu kau. Aku tak boleh nak ikut segala rentak dan melodi kau kerana rentak dan melodi kita tidak sama. Apatah lagi ragam kita. Almost 24/7 kita menghadap muka. But sometimes, I need times for my own. A peace and a space for my own. Just me in a place. So, maafkan aku kalau kau rasa aku dah lain.

No comments:

Post a Comment