Sunday, March 18, 2012

Weekends.

This week, aku balik lagi. Yuhuuuuuuuuuuuuuuuuuu! Tapi, harini aku seharusnya kembali ke sangkar aku. Pfffttt, terasa malas tahap gabannya. Lack of attraction di sana. Tasnim, jangan mengeluuuuuuuuuuh.! Bersyukurlah ang dapat pi blajaq dari depa yang tak mampu nak sambung blajaq tu. Okay, okay okay. Sabar, lagi berapa bulan sahaja. So, weekends ni aku totally spent times with my family. Bila aku kata totally, memang setotallynya! Tak tipu! Walid dia ke Johor sebab ada kenduri. So, just me, mak dan adik perempuan. Terasa sangat lama since the last time we did had our 'Gilrs Day Out.' Lots of thing yang dapat dibualkan. Especially, akulahkan. But, the best part was, tengok mak aku gembira sangat. Ya Allah, kalau hari-hari aku dapat tengok mak aku gembira macam tuh, aku sanggup berkorban semuanya dan aku sanggup balik every week untuk tengok dia happy macam semalam. Sampaikan tidur pun tersenyum. Haih, terharu sangat.

Okay, dah tiba masa aku untuk packing. Peace :)

No comments:

Post a Comment