Thursday, November 10, 2011

Salam Aidil Adha 2011

Assalammualaikum,

Before I start further in written down what suppose to, I will love to wish all the Muslims, Selamat Hari Raya Aidil Adha for year 2011.


Salam Aidil Adha dari perantauan. Semoga semua sehat-sehat belaka. Ecewaaaaaaah, poyo sangat dah tu.



Selepas hampir dua bulan aku tidak pulang ke pangkuan kedua ibubapa aku, ecewah, menipu sangatlah sampai hampir dua bulan. Okay, almost sebulan jugalah aku tak balik rumah dan kali ni aku betul-betul balik (even hanya untuk seminggu sahaja tapi sangat berbaloi), terasa ya Rabbi, terubat habis nok. Mana taknya, boleh dikatakan sepanjang minggu aku ada test yang boleh dikatakan study bagaikan study untuk final exams sama, assignments and quiz yang Ya Allah, macam nak hadap final. Penat gila I tell you. Tapi, nak merungut pun macam tak bertempat. Itulah student. If tak hectic macam ni, bukan studentlahkan. Belum lagi if dah kahwin dan anak 5. Mau nak terpekek terlolong panggil anak no 1, 2, 3, 4 dan 5 sambil buat kerja. Fuuuhh, kalau aku, terkapai-kapai lagi. Apa ni?? Merepek lagi?


Raya kali ni, lain sikit. Eceh, padahal lain dia sebab ade tambahan ahli keluarga. Tak daklah lain mana. Macam gitu juga. Dan juga, kami beraya di perantauan gitu. Bahahah, yeah. Keep on dreaming.
















This was my Hari Raya Aidil Adha moments. Yes, I did spent very well with my family. How about yours?

No comments:

Post a Comment