Wednesday, April 27, 2011

Love. Its all about it.


If entry lepas pasal birthday Kekasih yang juga ada kisah pasal kami ke Melaka, so entry kalini adalah tentang aku ke Melaka melawat sayang-sayang I yang di KBM. It was like, tak adalah plan mana pun. Hati rasa nak melawat sebab merindui merekaaaaa :'( Terharu tak korang if baca statement nih? Harharhar. 
 Biasalahkan, sampai-sampai je kat Dataran Pahlawan, mestilah beli tiket untuk movie. Maklumlah, foreigner dari Segamat nih dah lama tak tengok wayang. Heh! Scream 4 yang kitorang tengok and hell yeah, for sure korang pun dah tau since last post aku ada ceritakaaaan? Then, nak tunggu sejam untuk movie start, bergambarlah kami :)



Tengok muka Kekasih, memang muka terpaksa gila bergambar. Hakhakhak, muka nak kaku gile pulakkan. Hehehehe, sorry awak ;b




 Then, dah habis tengok movie di mana cerita yang aku tak berapa nak syorkanlah korang tengok, kami pun ke A' Famosa. Punya panjat tangga-tangga tuh dengan gagah tau. Basah keitak mak oiii..






 Kapal yang besar tuh pun kami pergi melawat. Padahal, dah berapa kali gi Melaka, nih barulah first time masuk. Mana taknya, asyik-asyik bila gi jek, tutup kaunter. Hampeh. Ye, tiket masuk adalah RM3. Tak sangka aku, dalah kapal macam nih ada air-cond. Class gitu. Hek hek hek.










Thanks korang kerana buat aku happy sangat-sangat that day. Ke mana aku nak gi, korang bawak jek dan juga celebrate birthday aku dan Aqeem. Gila terharu. Siap ada present untuk kitorang pulak tuh. Terharu wei. Pehallah korang nih romantik sangat? Especially, for you Sayang, thanks sebab ubat rasa rindu saya terhadap mereka. Ecececeeee, geli pulak saya. Hakhakhak, seriously, bila hantar korang balik kolej time ko (Teha) kata yang aku akan menangis dan aku deny, ye, memang aku menagis. Aqeemlah jahat. Bagi aku menangis. Hampegas betul! Hohohoho, aku rindu sangat korang. Seriously. Aku harap, friendship kita takkan terputus tapi kekal sampai dah bercicit eh. Promise tau :) Truely, I love you friends, I love you Kekasih!

No comments:

Post a Comment