Wednesday, April 27, 2011

It's Your 21st, Sayang!

On 26th April, which is semalam, it was Kekasih's Birthday! He's 21st now. Happy Birthday, Sayang :)
Sorry sebab tak boleh nak throw a blast celebration since on27th which is the next day which is on Wednesday is my first paper. Todaylahkan. Sorry sangat-sangat. Even a slice of cake pun tak dapat nak bagi. Lagilah, birthday present pun tak ada. I'm sooooo sorry Sayang. Seriously, I do have the intention in throwing a birthday party for you with surprises and everything that I've planned in my mind for your bithday. But, since besok tuh dah first paper I, so hajat pun tak tercapai. Tapi, we did celebrate our birthday earlierkan? Kat Melaka harituh. Kita jadi foreigner Segamat, then Teha and Kina yang throw the celebration untuk kita, kan? Sumpah saya terharu sangat-sangat. Tak sangka, ada sahabat yang sanggup buat sebegitu ;') Thanks Thea, thanks Kina. Sumpah aku terharu gila. Dahlah dapat jumpa korang, celebrate birthday aku dan Aqeem. Suka-suka :)



Birthday kek kami yang dibeli oleh Teha dan Kina. Thank you Sayangs :) SEDAP sangat!





Oh, dorang yang paksa aku suap kekasih. Malu tau.

Tapi, tapi, paling terharu sebab the day before birthday awak sendiri, awak bawa saya jumpa dengan Bestfriends saya. Awak sanggup jalan-jalan dan layan kerenah kami (especially aku) yang nak ke Muzium Kapal tuhlah, Jonker Walklah. Suppose, dah nak birthday awak. Saya yang patut surprisekan awak. Ini tak, awak pula yang buat saya terharu. Terima kasih, Sayang :)

And I know, during your birthday, memang saya ada buat sesuatu yang menyakitkan hati awak, perasaan awak. Tapi, awak masih bersabar juga. Saya bukan buat secara sengaja. Mungkin kerana masing-masing sedang pressure dengan final. Dengan awak yang lagi dua paper dan saya yang baru masuk first paper now tinggal lagi tiga paper. Of courselah mood pun sentiasa berubah. Tapi, sayang saya, dan perasaan saya tak pernah berubah. Tau.

Awak, dah hampir setahun kita kapelkan? Ingat tak kita celebrate birthday awak dan saya last year? Heee, kelakar. Sebab birthday awak on 26th while saya on the 30th. Tak dek ler jauh mana punkan? Heheheheh, so buat masa sekarang nih, kita sebayakan? Hekhekhek. Tapi, untuk 3 hari saja. Then, kita dah tak sebaya. Hadoylah. Sedihnyaaaaa. Tapi, tak apa. Yang penting, kita menjadi lebih matang dan lebih berjaya dan kaya :) Dan tak juga, semoga hubungan kita akan diberkati dan berkekalan hingga ke syurga. Amin.





I Love You, Sayang. Happy Belated 21st Birthday :)

No comments:

Post a Comment