Saturday, April 16, 2011

Berseri sudah :)

Pernah tak kau rasa berseri muka tuh? Tak pun, rasa macam sangat segar dengan situation muka kau sekarang? Dengan less jerawat, parut and skin hydration pun okay! Pernah tak? Aku nak share. Maybe you guys can try this product though. 

This lately, ramai jugalah yang tegur. I mean, tak ramai mana pun, tapi certain people yang selalu aku jumpa lah kan. Dorang kata, muka aku makin nampak flawless (ye ye jek) dan lagi okay compare dengan yang before. Itu yang pastilah. Apa rahsianya? Owh, tak ada apa pun. Selawat setiap kali basuh muka. Hohohoh, itu semestinyalah. Tapi, aku dah berubah dna beralih arah ke product lain. Kalay dulu, aku pakai BML facial soap, sekarang tak lagi. Mana taknya, dahlah tak semua tempat ada brand tuh. Susah gila nak cari. Now, after several month, aku cariklah penggatikaaaaan. Jeng jeng jeng. After dah try beberapa, yang inilah juga aku berkenan. Cinelle Skin Care. If tengok kat guardian tuh, adalah. Alaaaa, yang ini...



Haaa, get it? Tapi, aku pakai yang untuk normal to hydration skin. Yang oily tuh tak. Sebabnya, aku bukan oily skin. Hohoho. Since pakai product nih, memang puas hati jugaklah. Tapi, still nak carik hok lain. Clinique. Looking forward to. Tapi, mak aku kata, pakailah yang ini dulu and tengok result after few months. Yew, baik mak! Okay, itu ha nak cerita. Maklumlah, dah lama tak berblog. Saja gelitis nak bitau apa rahsia dengan mujka baru kuuu. Awwww.

No comments:

Post a Comment