Saturday, April 16, 2011

14th APRIL 2010.

Oh Myyyyyyy! When it comes to April, I'm so super duper EXCITED tahu taaaaaak! Mana taknya, ramai sayang-sayang I yang birthdaynya on April! Dan semestinyalah aku punya pun on April gakkan. Itu lah yang paling best. Heheheh.. Tapi, topic di atas adalah tentang 14th April. Not 30th APRIL (please get it right ye tasnim. tak perlu teruja semacam.)



14th April,
This wish totally goes to my beloved sayang Nur Farah Nadia Saiful Bahri. Yeahs, my 9 years best girlfriend ever :) I know, in my blog, aku kurang bercerita atau ada gambar dengannya. Hep! Memang pun. Bukang sebab aku poyo-poyo bajet kawan baik dengan dia atas dasar nama sahaja. Tapi, that's the truth.

Aku dengan dia, dah lama sangat kenal. Since musical high school lagi. Dan, dengan dia memang macam langit dan bumi. Tapi, we really get a long sooooooooo well! Tak tipu. Okay, dia sangat lembut, gedik dan menggoda. While aku, memanglah bukan macam tuh. Lain, seriously lain! Tak caya lagi? Our sense of fashion pun sangatlah lain. I prefer casual (jeans and t-shirt/ kemeja) as for Farah, she's more into vintage and feminine style. Di mana, ini sudah menunjukkan dia sangat berani untuk berfesyen dengan lebih drastik dan menonjol. Bhahahaha, aku pulak memang tak berani woaaaaah, tak ada self confidence yang sebegitu tinggi :( But still, dia sangat terbaik dalam memberi komen dalam baju apa yang aku sesuai pakai sebab dia terlampau berterus teraaaaaaang! Ye, sangat-sangat. No hidden agenda langsung tau! Itu aku suka. Lagi satu, dia nih best sangat-sangat if keluar shopping bersama. Sebab, dia akan encourage aku untuk spend lebih dari bajet aku. Agak baikkan? Hahahah..persuade me to buy this, that and that and and thaaaaaat.




Plus, Farah ni sangat lembut. So, nak membuli dia, teramatlah senang. Tak tipu wei. Longlai habis dia nih. Dengan dia, aku garang. Ye, sangat! Kalau orang lain tengok, memang kata aku nih suka buli dia. Tapi, tak jugak. Sebab dia selalu nganjing aku. Paling terbaik dia kondem aku. Haaa, dan dia sorang aja yang boleh buat macam tuh kat aku. Teheeeeee..

Dengan dia juga, aku boleh jadi seorang kawan yang sememangnya aku sendiri. Maksudnya, aku jadi diri sendirilahkan. Apa yang aku tak puas hati, aku bitau. Apa yang aku tak suka, dia tahu. Apa aku rasa, dia pun rasa. Same goes the other way. Orang kata, the friendship bounds tuh dah memang rapat sangat. Between us, memang tak ada gap. Ye, kami kalau ketemu tuh, bukanlah berkepit 24/7. Kami ketemu, lepak pun bila ada masa. Lagi-lagi, sekarang masing-masing tengah busy pulak. Memang jenuhlah nak lepak sama-sama. Boleh kira dengan jari ja setahun tuh jumpa berapa kali tau. Tapiiiiiiii, bila sekali jumpa bukan main macam hari-hari jumpa. Banyak sangat cerita nak dikongsi. Sampai habis Degree pun tak habis lagi cerita kitorang wei. Tak tipu. So, tak semestinya kawan baik yang kau sayang teramat sangat tuh perlu berjumpa hari-hari. Oh, tidak. Kalau macam tuh, better couple teruslahkan. Tapi aku tak. Dia ada masa sendiri, same goes to me.

Tapi, aku paling suka dia nih, bila aku memerlukan, dia ada untuk aku. Tak kiralah aku tengah kesempitan duit ke, isu dengan boyfriend ke (itu dahulu punya ceritalahkan) atau apa-apa isulah. Isu negara pun boleh. Still, dia ada dengan aku. Berdiri teguh dengan aku. Terima kasih sangat-sangat. Farah ni pun, pemalu orangnya. Serious. Hahahaha, kalau dia tak kenal orang tuh, memang orang akan ingat dia sombong. Tapi, tak juga. Dia suka senyum. Mereneyh sorang-sorang, Gilo. Tapi, aku suka cara dia. Memahami dan sangat banyak sense of humor wei.

So, here in this post, enough said about her. Aku sayang kau debab. Sangat-sangat. Hope this 9 years of friendship will still keep on growing. Tak kiralah kita dah kahwin and anak berderet. Still aku hope akan berpanjangan. Even, busy macam mana pun, aku ada untuk kau :) Ingat tak plan kita? Even dah kahwin pun, kita duduk tempat dekat-dekat. Senang nak lari ke rumah. Teeeheee, mau mampus aku kena hambat dengan Ganie (bfnya) pulakkan kan? 9 years, lebih daripada aku kenal Aqeem. Lebih dari aku sayang Aqeem (sejujurnya ye.) dan sangat sedih if kita terputus macam tuh. Kalau ikutkan, kitalah couple paling bahagiakaaaaan. Hek hek hek.


Happy birthday sayang! Your the best girlfriend I ever had :) Seriously, kau dah besar wei! Apa dah jadi? Tua sudaaaah. Teheee, hope our 9 years of friendship will keep on growing :) I love you and truly miss you. Birthday present, karnag-karanglah ye kak.

No comments:

Post a Comment