Thursday, November 25, 2010

High waisted. Mahukannya!

Bila tengok orang lain pakai high waisted tak kiralah jeans punya ka shorts ka skirts ka, mesti aku terasa cemburu. Errgghh, why mereka pakai sangatlah sesuai? Tapi bila aku pakai, nampak sangat tak sesuailah. Macam ayam serama dah nampak. Macam hobbit pun ada. Tak tipu wei, serius! Ya, dengan ketinggian aku yang agak rendah ni, sesuai ke pakai high waisted? Tak macam mereka ini. Jeles yang keterlampauan nih!

Ashley Olsen.


Kim Kardashian. Wah, siapa bilang perempuan berpungkuq besaq tak sesuai pakai high waisted? Adorablekan?


Beranak kembar pun masih lagi vogue dan hot in high waisted. Go go J.Lo.


Rachel Bilson.


Ashley Olsen dan Kate Moss. Para celebrities yang rendang pun sesuai apa pakai sebegini. Jadi, harap maklum, saya yang rendang ni pun boleh jugalah bergaya dengan high waistedkan? Tehee..



Okay, dan yang ini paling terbaik punya. Dengan ketinggian yang tinggi dan body yang mantiaf! Siapa yang tak mahukan? Errkkhh, Blake Lively. Kenapa kau sangatlah sempurna??






Haa, aku tak menipukan? Semua jenis high waisted bersesuaian dengan body figure sebegini. Siaplah kau Blake jika aku terserampak dengan kau tepi jalan. Ececece, macamlah dia duduk Malaysia kaaaaann? Ahaa, perfecto. Grrr..

No comments:

Post a Comment