Thursday, November 25, 2010

Go Pixie?

Terasa ingin memotong rambut ini. Panas dan rasa semak. Even baru sebulan trim tapi masih lagi terasa macan nk trim bagi habis. Sebab apa? Haaaa, tadi baru sahaja aku nengoknya E! News dan baru perasan dan tahu yang Emma watson dah potong pixie cut. Awwwwww, sangat comel! It suits her very well. Then tiba-tiba terasa nak cut off this hair! A lot of guts are needed kalau nak potong macam Emma tuh. Yes, a lot! So, I randomly google untuk tengok which haircut yang sesuai.



Paras bahu? Medium cut.
Tapi ini dah biasa buat. So, maybe nak try something new.

This one on Keira Knightley? Okay tak? Well, yang ini selalu buat since gilakan cerita Domino. I just love it. So, I decide to try something yang lain. Since then, I bela rambut panjang you.


This one? Tak berapa beza dengan rambut Keira Knightleykan? Tapi kenapa nampak muda pula Winano Ryderkan? Kalau aku yang potong sebegini? Mesti nampak macam budak sekolah rendah. Hahaha..


Ini, dari dulu lagi aku nak potong sebegini. Tapi kena tunggu rambut sama panjang. Barulah tak nampak layer. Ini rambut dah berlayer. So, kenalah tunggu rambut ni bagi rata dulukan.


Tak pun macam Scarlett Jo ni? Okay, ini tak perlukan rambut yang lurus macam rebonding pun. Wavy macam aku ni sesuailah kot.



Baru je sejurus tengok E! News, itu yang tetiba rasa nak potong rambut. Emma Watson! Thumbs up! Kau memang berani potong sebegini. Kalaulah features muka aku sepertinya. Jeles yang keterlampauan nih!


Yang ini memang sangat decent and innocent. Jeles, jeles, jeles tidak terkataaaa! Eh, kenapalah aku emosi semacam pula? This one, not to short, not to long. Not badkan?


Siapa yang tak jeles tengok mak yang hot sebegini?


Bila nak potong pixie macam Ashley Simpsons, Sang Kekasih pula yang tak bagi. So, how? Memang aku mahu potong rambut ni. Teringin sangat-sangat. So, should I go with Rihanna's medium haircut? Lets see. Woot woot.

No comments:

Post a Comment