Thursday, November 1, 2012

Menjelang bulan November.

Assalamu'alaikum. Alhamdulillah, dah masuk bulan baru pada tahun ni. Sikit je lagi nak akhirnya tahun duaribuduabelas, kan? Sungguh cepat masa berlalu dan rasa macam tahun ni memang aku less write in this blog. I wonder why. Hmmmm... Memikir seketika. Ecewaaaah. Poyo.  Banyak aku rasa yang aku nak tulis, tapi bila pikir nak buka laptop, plug in battery, on then tunggu windows open lagi semua, aku jadi malas. Maklumlah, la ni ai tengah intern. So, balik keje je teruslah berehat. Eheuheuheuehu, bajet macam penat. Padahal dok mengendeng dekat adik aku sebab sama-sama addicted dengan Running Man. Itulah dia, panahan Running Man kan. Satu kerja pun tarak jalan. Astaghfirullah hal'azim. Teruk benor. Okay, apa yang aku nak ceritakan, maaflah kepada sesiapa yang keteringinan nak membaca blog haprak aku ni tapi tak dapat sebabnya aku privatekan buat sementara. Maklumlah, the previous posts macam buat orang bikin gaduh, salah faham dan blablabla. Maaf ya. Tapi, if you can't get the real picture, what I'm trying to said in my blog, apa sekalipun cerita aku post, maybe daripada pengalaman aku. Tapi, I don't point it out to a specific person. So please. My life is not all about certain people okay. Okay, aku rasa pun macam nak start a new writting. Which are more worth reading (instead of wasting your timekan), more informative dan yang pasti bukan macam dulu. Full of anger and unsatisfied feelings sangatkan? Masyaallah. Dasar manusia cetek ilmu. Actually, aku nak bercerita tentang hal raya Aidiladha, hal first time gi Publika dan segalalah yang attached with pictures. Insha Allah, aku akan merajinkan diri ya. 

No comments:

Post a Comment