Saturday, November 17, 2012

Kenapa Aku Sambung?

Assalamu'alaikum

Harini merupakan hari semalas sedunia dalam dunia aku. Mana taknya, dok guling-guling atas katil ja. Tapi, terpaksalah jugakan merajinkan diri dengan menengok thesis sekali sekala. Ya, bila aku kata sekali sekala tu, faham-faham jelah ye.

Tapi, bila dah tengok dan dah start jalan, rasa stress berhari-hari pula. Mana taknya, asal regress je sampai heteroscedasity, tak boleh. Kononnya Insufficient Datalah bebagai. Apa yang dimaksudkan pun aku tak fahamlah noks. Faham tak faham kenalah faham jugakan. Kang, terkontang-kanting, diri sendiri nyesal.

Tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...

Disebabkan rasa macam beban gila for the whole 5 months ni which is my final year, aku mesti terfikir dan terdetiklah sekejab ;

' Kenapalah aku sambung Degree?'

Ayat ni mesti sentiasa berlegar-legar dalam kepala otak aku. Dan, disebabkan aku dah cuba regress dan semua serba tak kena, hari-hari aku pun jadi tak kena. Demit betullah! Tak suka aku camni. Spoil mood jek. Tak apalah, dah member aku kata harini aku chill dulu better aku chill ah dulu.

Okay E-Views, ketemu sama kau lain hari. Bila aku dah muhasabbah diri! Grrr...

No comments:

Post a Comment