Tuesday, November 6, 2012

Just Read

Assalamu'alaikum.

Buka-buka ja dashboard, tetiba teruja sebab orang yang aku  rindu menulis akhirnya berbelog kembali :) Yippie!!! Suka sangat. Rindu oh dekat Kak Hidd punya penulisan actually.

Sebab blog dia seriously macam a story book. Tak tipu. Bila ikut blog dia, macam addicted gila jadi. Sebab dia macam bersiri/berepisode. Plus, ada gambar Umar Arjuna. Itu yang den bertambah sukooo :)

So, apa lagi, aku pun baca. Bila baca, sebak, sedih dan segala-gala rasa sad terkeluar.

If I was in her shoes, tak terbangun dah aku rasanya.

Maybe aku tak faham dan tak menempuh macam dia tempuh before this and in present. Tapi, aku tahu dia seorang wanita yang kuat sangat. Seriously.

Kak, saya akan mendoakan kebahagian akak sekeluarga. Insha Allah, dugaan yang diberi oleh Nya pasti ada hikmah. Dan, ketika ini ujian diberi, Allah meningkatkan lagi imaan akak. Insha Allah. I'll always pray for the very best of you and Umar. Aamiin :)

No comments:

Post a Comment