Thursday, July 26, 2012

Jejaka Melayu.

Assalammualaikum!

Yes, topic harini adalah tentang Jejaka Melayu. Eheeeeem, kalau ikutkan hati, jejaka taste akulah. Tapi yang melayu. Ahaks. Kalau before this aku buat pasal jejaka or pelakon mat saleh, sekarang aku akan senaraikan jejaka or pelakon melayu yang menjadi pujaan hati.

Inilah top 6 pelakon malaya yang menjadi pujaan hati saya. Khrkhrkhrkhrrrr (gelak gatai noh..)





Nombor 6:    Zahiril Adzim.

Suka tengok lakonan dia sebab nampak sangat dia feel and he really can act. Dahlah kemetot comel :)




Nombor 5:   Remy Ishak.

Paling suka tengok dia dalam Nur Kasih. Gaya dia, ego dia... mak ai. Lemah. Lepas tuh, tengok dia dalam drama Sabar. Jadi mat bangla. Kelakor. Pandai dia pegang watak tu.





Nombor 4:    Shaheizy Sam.

Suka dia sebab lakonan, suara dan senyuman dia. Teheee, plus dia ni macam cheeky-cheeky sikit. Lakonan dia memang tak dinafikan powerlahkan. Tapi, nak tengok dia berlakon jadi jahat gak. Asyik-asyik hero jekan.






Nombor 3:   Nazim Othman.

Tengok bibir pun dah tau kacak. Ahaks. Start minat bila dia berlakon dalam drama Begitukah Cinta. Ya Allah, memang tak lepas noks tengok cita tu.




Nombor 2: Beto Kusyairi.

He can act very well. Tak kesahlah jadi baik ka, bebal ka, jahat ka, dia memang boleh berlakon. Pernah jumpa live. Sumpah sangat humble dan suka senyum. Grrr.





Daaaannnnn, inilah pujaan hati aku daripada die mula-mula berlakon sehingga sekarang! Nombor 1 dan sentiasa akan menjadi pelakon melayu pujaan hati aku yang pertama; Bront Palarae :)

( Cair sungguh aku dibuatnya. Haih, kacak gilo. Kalau jumpe live pun, dia sangat cool eh. Dressing pun tak dek nak gelabah ayam. Memang relax gile. Lepas tu, tinggi mak ai..)




No comments:

Post a Comment