Friday, April 6, 2012

Wish List.

Pengumuman, pengumuman, pengumumaaaaaaan! Wahhh, excited gitu kau jah. Ahaks.

Memandangkan birthday aku bakal tiba (padahal akhir bulan April. Saja nak buat gempak.), aku nak buat wishlist aku untuk present. Boleh tak? Boleh tak? Kot kotlah ado yang terlembut hati nak bagi aku present,kaaaan? * Tuhan tolong, lembutkan hati diaaaaaaa~ Melalut gilaaa.

Mari, mari mari...


Ya, itu dia. Nixon Re-Run Gold! Ya ampun, tergoda aku sejak pertama kali bertentang mata dengan dirimuuu. Memang kemahuan sangat wei. Harap-harap birthday present tahun ni boleh dapat. Hekhekhekehekeh. Tak mahal pun. Dalam RM550-RM700. Boleh dok kawan-kawan? Sudi taaak?






Tommy Hilfiger fragrance

Lepas tuh, perfume kita dah habis tau. Yang Tommy Hilfiger tu. So, ade dua choice. Either Estee Lauder Wild Elixir ni or Tommy Hilfiger Dreaming, lagi. Macam nak dua-dua. Tapi boleh kaaaa? Heuheuhuehue... Dua dua daku suka sebenarnya :)




Lepas tu, lepas tu aku nak handbaaaaaaaaagsssss. Yang paling latest dekat Bimba & Lola. Mak aiii, suka tengok. Bukan suka tengok aja. Suka gak kalau dapat as a present. Teheee.. Tapi bukan inilah. Boleh?



Yaaa, berdoa agar salah satu wish dari atas ini akan tercapai! Amin.
* sambil muka 10 sen dan mata besar. errmmm..






2 comments: