Friday, April 6, 2012

Demi Kedua Orang Tua, aku.

Setiap orang memang sayangkan kedua orang tua mereka. Ya, aku pun sangat sayangkan dorang. Siapa takkan? Dah mereka yang bela aku dari kecil sampai la ni. Siap cukupp sifat dan terdidik lagi. Alhamdulillah. Terima kasih mak, walid. So, takkan demi kedua orang tua aku, aku tak sanggup nak korbankan apa sahaja, kan? Maybe, ada yang masih tidak merasa bertapa berharga dan pentingnya parents. Yalah, sementara member masih ada, pakwe/makwe masih ada, itulah yang penting. Kononnyalah. Tapi, pasti akan ada satu tahap, akan sedar betapa pentingnya parents. 

Hence, demi parents aku, aku sanggup buat apa sahaja. Pergadaikan apa sahaja dan ketepikan semuanya. Biarlah orang memekak kat telinga aku kata apa, tapi itu aku. Yalah, selama mana pun parents kita boleh berdiri teguh dan masih bernafas di muka bumi ini, kan? So, tak perlulah nak berkira dalam segala hal dengan parents. Pernah ke mereka begitu dengan kita? Jawab sendirilahkan. Apa pun, I'm happy to be back :)

Syukur Alhamdulillah.



Ya, muka teruja nak balik setelah berminggu bermastautin di Segamat. Eceeeeh.

No comments:

Post a Comment