Thursday, September 8, 2011

Happy.

Besides being with my family, there are still some of them that really keeps me smiling while with them and really really made up my day :)





Orang pertama mestilah Kekasih. Kalau tiada dia, tak tahulah aku macam manakaaan. Dengan siapa aku nak menggila menari dalam kereta? Dengan siapa aku nak berkaraoke macam aku ni penyanyi terhebat? Dengan siapa aku nak berboxing dan yang paling penting, dengan siapa aku nak ajak makan bagaikan orang kebulur sepuluh tahun dari gua? Ye, jawapannya adalah bersama Kekasih :)





Orang kedua paling penting adalah kawan baik aku ni, Farah. Yaaaaaa, dengan dia, aku betul-betul sangat selesa. Semuanya, apa yang aku buat, dia mesti support. Cuma, benda bangang yang sememangnya bangang tidaklahkan. Lepastuh, benda yang paling kitorang sama adalah pabila bershopping! Gosh, dia kalau influance aku, memang menjadi. Grrrr, benci tapi sayang kau! Then, aku selalu buli dia. Hehehehee. Padan muka. Tapi, dalam buli-buli pun, aku sayang kau Mok!





Harap maklum, muka aku memang macam gini bila dah terlampau happy sangat. Teheeee.. Mana taknya, two days in a row aku berjumpa dengan mereka ini. Ya Rabbi, bahagia terasa :)









You guys, I love you both a lot. With all my heart. Sincerely and fully! I hope, you (both) do feel the same too. Losing you both doesn't bring definition of ' completeness '. Not only that, you (both) really thought me a lot through my days. Thank you and I love you (both).

No comments:

Post a Comment