Saturday, February 16, 2013

Kemasukan March ?

Assalammu'alaikum.

Pengakhiran Februari sudah hampir. Tapi, penulisan blog? Errrrr, macam baru jek masuk 2013. What have I become? Ya Allah, sangatlah malas nak tulis dekat sini dah rasanya. Tapi, harini rasa macam nak pulok. Hiks. Suka tak suka tak? Wahahah.. Okay, annoying nak mampus!

Well, since dah nak masuk bulan March ni, boleh dikatakan banyak yang Alhamdulillah, terbaik terjadi dekat aku :) Bersyukur kehadrat Illahi dan pemberian Mu di atas segalanya. Terima kasih Ya Allah. Even tak dapat Euro Trip dengan Walid and lil bro. Tsk. I iz sad, frankly. But never mind. Allah knows best.

Apa yang terbaik terjadi? Alhamdulillah, sekarang ni aku dah bekerja. Even contract pun, Alhamdulillah dan aku mendoakan pada Mu, supaya aku di absorb (doakan saya juga ye kawan-kawan:). The contract is for 6 months period and the offer is quite goodlah. Yang bestnye, dekat dengan rumah. Itu pun dah mencukupi. So, no jam that I'll be stuck in sangatlah. Perhaps, ada. But, less compare to those yang kerja area Klang Valley or KL.

Lepas tuh, semalamkan, semua student Degree dah terima result masing-masing. Alhamdulillah Ya Allah atas keputusan aku. Aku tahu mana kelemahan dan keburukan aku dalam menempuh semester terakhir tu. Aku pun memang tak harap pun apa-apa. Yang aku tau, nak lulus ja. Tapi, Alhamdulillah. Berpuas hati. So, two of my 2013's aim dah tercapailah kot. Hiks. Cuma yang kerja tu jelah sebab tak confirm lagikan. But then, I'll take it as one of my achievements :)

Apa lagi eh?

Well, today I've met my bff. Perhhh, dah lama gila kot tak lepak dengan minah senget kesayangan aku ni!
Like seriously. Masing-masing been busy dengan life and urusan sendiri. So, Alhamdulillah I have a friend that really understand me very well. VERY WELL okay. Mark that. Such a quick catch up about each life. 

Apa lagi eh?

Well, went to Bangsar and had a great meal today from great stall. Lepas tu, ade grand opening one of the boutique dekat area situ. Selumber serbu. So, dapatlah door gift yang sumpah comel gila beserta lagu yang spontan dari mereka. How cool is that. The shop name is Too Cool For School. It's not a butik bajulah, but sort of skin product tulah. Macam facial foam, make up and bla bla bla.. Tapi, sumpah comel okay the packaging.

Ermm, what else? 

I think itu je kot. Hiks, sebab memang banyak gambar. Tapi, macam malas nak upload fulaks. Herherher..

That's all guys. See you soon, In shaa Allah :)

Assalam.


No comments:

Post a Comment