Tuesday, May 1, 2012

HEPPPPP HEPPPPP HAPPY BIRTHDAY TO ME!

Happy Birthday to me!!! Yada yada, I'm 23 already. Okay, dah tak sama dah usia dengan Kekasih. Sadis. Apa pun, Alhamdulillah saya dah besar dah pun dan dikurniakan sihat tubuh badan yang sempurna. Alhamdulillah. Terima kasih mak & walid sebab bela orang selama 23 tahun ni. Tsk tsk tsk. Sedih, sebab dah 3 tahun celebrate birthday berjauhan dengan family. Teramat. Tapi, terharu sebab walid & mak wished on the spot. Jam 0000 gak wishnye. Haih, memang rasa sebak.

Okay, sudah dengan kisah sedih saya. My birthday? Nothing much pun. Celebrate dengan Kekasih. Sebab aku tahu, lain semua busy dengan assignments dan telah diculik awal-awal but then, thanks for the wishes kawan-kawan yang daku sayang much. Malam-malam dah dapat nyanyian daripada housemates sendiri. Awwww, kiss kiss mau gak boleh? Ahaks. Lepas tuh, to all friends yang call untuk wished, sms me and post di wall gwe di Facebook, thanks a lot for the wishes and also for the doa's. Saya juga mendoakan yang terbaik kepada anda semua. Muuuuaaaah, love you allzzzz :)

Apa pun, happy birthday to me!!!! Dah besau dah den. Godang dah den. Heh, tapi tak meninggi pun. Hohohohoho.

Oh, forget to tell you allzzzzz. 





This is Bo. Big haaa? Perut pun big woaaaah, macam orang yang bagi :b  A gift from Tun Dr A :) He's big paras pinggang saya tahu. Erkkk, and he smells like Tun Dr A juga. Hek hek hek hek.

No comments:

Post a Comment